2010-12-03

Άλλ’ αντ’ άλλων!

Άλλα είχα σκοπό να γράψω σήμερα και με άλλα θα ξεκινήσω. Μια συνάδελφος, το πρωί, μου έστειλε αυτό το link. http://www.psifiakiellada.gr/
Πολύ εντυπωσιακό, δεν μπορώ να πω! Κλικάρω κι εγώ τα όμορφα κτίρια της Παιδείας και του Πολιτισμού. Και προς μεγάλη μου χαρά βρίσκω ενότητα βιβλιοθήκες! Ναι, ναι, μεγάααααλη χαρά!
Ανοίγω λοιπόν τις βιβλιοθήκες και βλέπω καμιά 30αριά (με το μάτι, δεν τα μέτρησα) link προς βιβλιοθήκες. Κι έρχομαι και αναρωτιέμαι… Μόνο τόσες ακαδημαϊκές έχουμε; Δημοτική υπάρχει μόνο του Δήμου Θεσσαλονίκης; Νομίζω πως ακόμα και οι Δημόσιες είναι λιγότερες απ’ όσες πραγματικά υπάρχουν (π.χ. ξέρω πως υπάρχει Δημόσια Βιβλιοθήκη στη Δημητσάνα και στην Κέρκυρα (κι αυτό γιατί τις έχω επισκεφθεί, δηλαδή).

Εντελώς ανόητα, λοιπόν, πάω στην καρτέλα Επικοινωνία να στείλω ένα μήνυμα για να τους πω ότι θέλω να δω κι άλλες! Ούτε καν τη βιβλιοθήκη που δουλεύω δε βλέπω, οπότε λέω ας στείλω το link… Συμπληρώνω τα στοιχεία μου, ως καθώς πρέπει κυρία, γράφω το μήνυμά μου, ενημερώνω πως υπάρχουν κι άλλες βιβλιοθήκες
(Νομίζω πως στην ενότητα Βιβλιοθήκες στο "κτίριο" του πολιτισμού είναι πολύ ανεπαρκή τα στοιχεία. Υπάρχουν πολλές βιβλιοθήκες με ιστοσελίδες και ιστολόγια που παρουσιάζουν το έργο τους. Εργάζομαι στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κερατσινίου και σας βεβαιώνω πως μπορείτε να προσθέσετε και εμάς στη λίστα σας. Η βιβλιοθήκη διατηρεί ένα ιστολόγιο στο http://keratsinilibrary.blogspot.com/. Αν έχετε την καλοσύνη, προσθέστε το στην ενότητα. Ευχαριστώ.)
και πατάω αποστολή. Κι εκεί, φεύγει όοοοολη η αρχική χαρά μου βλέποντας το παρακάτω:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.

Web Server at psifiakiellada.gr
Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι να συμφωνήσω με το λογότυπο του site: “Ψηφιακή Ελλάδα – Όλα είναι δυνατά” εννοώντας, βέβαια, το εντελώς αντίθετο απ’ αυτό για το οποίο προσπάθησαν να με πείσουν στο site.
Περαστικά μας (για πολλοστή φορά!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: