2012-06-23

Εκλογές ΕΕΒΕΠ - Η υποψηφιότητά μου

Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι,

Προβληματίστηκα πολύ πριν γράψω αυτό το κείμενο, καθώς δεν ήμουν καθόλου σίγουρη για το αν πρέπει. Ο στόχος του είναι να σας παρακαλέσω θερμά, όσους είστε μέλη της ΕΕΒΕΠ, να πάτε να ψηφίσετε. Εκτός, αυτού, όμως, είναι και να πω κάποια επιπλέον πράγματα  σχετικά με τη δική μου υποψηφιότητα.

Σε αυτό το σημείο, όμως, θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι που ίσως να περνάει από το μυαλό κάποιων από εσάς. Θέλω, λοιπόν να σας εξηγήσω το λόγο για τον οποίο είμαι υποψήφια. Έχω εκφράσει πολλές φορές τις διαφωνίες μου με χειρισμούς της ΕΕΒΕΠ όπως και τις ενστάσεις μου για συγκεκριμένα πρόσωπα του Δ.Σ. Προσπάθησα πάντοτε να το κάνω με επιχειρήματα και επίσης πάντοτε υπήρξα πρόθυμος δέκτης των αντεπιχειρημάτων που πολλοί αντιτάξατε. Ένα μόνο δεν έκανα: Δεν άνοιξα λάκκους για να πέσουν κάποιοι μέσα και να πατήσω από πάνω τους (άλλωστε, ποτέ δε θεώρησα ότι έχω τόσο μεγάλη δύναμη). Όσα έγραψα ήταν από ειλικρινές ενδιαφέρον για τον κλάδο και την επιστήμη μας.

Η δική μου αντίληψη μου υπέδειξε πως αν δεν επισημάνουμε τα κακώς κείμενα, αν δεν αντιληφθούμε και δεν συζητήσουμε τα προβλήματα ποτέ δε θα βρεθεί λύση. Αυτός ήταν και ο μόνος λόγος, το μόνο κίνητρο για να γράψω στο παρελθόν όσα έχω γράψει. Τώρα, ίσως πείτε τι θέλω στο θεσμό που τόσο έχω υποτιμήσει τα προηγούμενα χρόνια. Η απάντηση είναι απλή (και χωρίς σενάρια συνωμοσίας): Δεν θέλω να αφήνω πλέον σε κανέναν το περιθώριο να μού λέει πως “έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέω”.

Κλείνοντας την “εγωκεντρική” παρένθεση, σας καλώ όχι μόνο να προσέλθετε στις εκλογές αλλά και να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο της Πανελλαδικής Συνεργασίας, το οποίο αποτελείται από εξαιρετικά αξιόλογους συναδέλφους, ανθρώπους που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στον κλάδο και που έχουν τη δύναμη και την ικανότητα να τον πάνε ένα βήμα μπροστά. Μπορεί μεν το κείμενο να το υπογράφω μόνο εγώ και να αναφέρει την προσωπική μου θέση και άποψη, όμως, όσοι στο παρελθόν έχετε πιάσει τον εαυτό σας να συμφωνείτε με τα κείμενά μου, μπορείτε άφοβα να ψηφίσετε υπέρ της Πανελλαδικής Συνεργασίας:

  1. Όλοι οι υποψήφιοι έχουμε τον ίδιο στόχο, να προάγουμε την επιστήμη και το επάγγελμά μας και να βοηθήσουμε τους συναδέλφους να υιοθετήσουν το νέο τους ρόλο.
  2. Ακόμα κι όταν διαφωνούμε μεταξύ μας ή με άλλους, πάντα αφήνουμε χώρο για το γόνιμο διάλογο, αποφεύγοντας τις φασίζουσες νοοτροπίες και συμπεριφορές που συναντώνται αλλού.

Κλείνοντας, θέλω για άλλη μια φορά να σας καλέσω στις εκλογές, όχι για να ψηφίσετε εμένα προσωπικά (όχι πως δε θα σας ευχαριστήσω αν το κάνετε) αλλά για να συμβάλλετε στην αλλαγή της κεφαλής της ΕΕΒΕΠ με την ελπίδα πως αυτό θα οδηγήσει και σε βελτιώσεις στον κλάδο γενικότερα.

Σας ευχαριστώ,

Αφροδίτη Φράγκου

Δεν υπάρχουν σχόλια: